Опрацюйте параграфи за підручником і письмово у зошиті виконайте завдання. Сфотографуйте його та перешліть у Вайбер чи в СМС на номер 0964084879.
ГЕОГРАФІЯ.
1. §29-30, зробити дослідження з презентацією на ст.163
2. §31, створити презентацію-дослідження (до 10 слайдів) на ст. 169
3. §32-34, письмово виконати завдання 7 на ст. 187.
БІОЛОГІЯ. §36-40 опрацюватиі виконати наступні завдання:
1) усі завдання на ст. 147.
2) завдання до рис.143 на ст. 150
3) завдання до рис. 174-175 на ст. 151
4) використовуючи рис. 181-182 на ст. 155 описати рослину і умови, які вплинули на формування листків (зверніть увагу на форму листків)
5) виконати Лабораторну роботу на ст. 156 (беремо картоплю або моркву у кількості 10-15 шт. і вимірюємо їх довжину та ширину, занотовуючи це
у таблицю, після чого будуємо криву "Норма реакції").
P.S. Ми з вами робили таку лабораторну у 9 класі з лавровим листям.
6) завдання до рис.186-187 на ст. 158
7) запитання на ст. 159 в кінці параграфа.
8) завдання до рис. 189 на ст. 160.
9) готуєте наперед проект: Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
ГЕОГРАФІЯ.
1. §29-30, зробити дослідження з презентацією на ст.163
2. §31, створити презентацію-дослідження (до 10 слайдів) на ст. 169
3. §32-34, письмово виконати завдання 7 на ст. 187.
БІОЛОГІЯ. §36-40 опрацюватиі виконати наступні завдання:
1) усі завдання на ст. 147.
2) завдання до рис.143 на ст. 150
3) завдання до рис. 174-175 на ст. 151
4) використовуючи рис. 181-182 на ст. 155 описати рослину і умови, які вплинули на формування листків (зверніть увагу на форму листків)
5) виконати Лабораторну роботу на ст. 156 (беремо картоплю або моркву у кількості 10-15 шт. і вимірюємо їх довжину та ширину, занотовуючи це
у таблицю, після чого будуємо криву "Норма реакції").
P.S. Ми з вами робили таку лабораторну у 9 класі з лавровим листям.
6) завдання до рис.186-187 на ст. 158
7) запитання на ст. 159 в кінці параграфа.
8) завдання до рис. 189 на ст. 160.
9) готуєте наперед проект: Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
Немає коментарів:
Дописати коментар